Twój koszyk jest obecnie pusty!
Aktualności:
Marketplace
-
Zmiany w regulaminie konta Erli Shop od 14 maja
Od 14 maja 2024 roku zmiany w regulaminie konta ERLI Shop wprowadzają indywidualne opłaty za narzędzia sklepowe.
-
Pierwsza negatywna ocena nie wpłynie na Twoją jakość sprzedaży na Allegro
Allegro wprowadza zmiany w ocenach a ich wpływie na jakość sprzedaży. Od teraz pierwsza negatywna ocena nie będzie miała wpływu na wynik jakości sprzedaży.
-
OLX nowy system ocen i zmiany w kategoriach od 11 maja
Serwis OLX wprowadza aktualizację regulaminu, która wprowadza nowy system ocen, zmiany w kategoriach i listę przedmiotów zabronionych.
-
Erli wzrost sprzedaży i plany na przyszłość
Erli osiągnęła w 2023 roku wzrost sprzedaży o 60% do 740 mln zł. Liczba sprzedawców działających na platformie zwiększyła się z 14 do 22 tysięcy. W tym roku Erli planuje wypracować minimum 30 mln zł zysku EBITDA.
-
Aktualizacja regulaminu Allegro – zmiany w wypłatach ze sprzedaży
Allegro planuje zaktualizować swoje zasady dotyczące wypłat ze sprzedaży 1 lipca.
-
Allegro wprowadza zmiany w parametrze rozmiar
Allegro dokonuje zmian w parametrze rozmiar, aby ułatwić wyszukiwanie ofert i zwiększyć widoczność ofert sprzedawców. Zacznie usuwać niektóre wartości, takie jak rozmiary z różnych tabel rozmiarowych oznaczające ten sam rozmiar, wartości niepasujące do asortymentu danej kategorii oraz wartości “mniejszy niż XS” i “niestandardowy”.
-
Allegro wprowadza nowe zasady dla sprzedaży elektroniki
Od 4 kwietnia Allegro wymaga, aby wszystkie nowe produkty elektroniczne były sprzedawane w oryginalnym opakowaniu.
-
Nowa polityka ocen a jakości sprzedaży w Allegro
Allegro wprowadza zmiany w systemie ocen sprzedaży a jakości sprzedaży. Pierwsza negatywna ocena, którą otrzyma sprzedawca zostanie automatycznie wykluczona z jakości sprzedaży.
-
Amazon zwiększa limit znaków dla słów kluczowych do 2500 znaków
Amazon wprowadza zmiany w limitach słów kluczowych, zwiększając liczbę znaków do 2500.
-
Allegro wprowadza nowy format reklamowy od 6 maja
Allegro wprowadza nowy format reklamowy i zmienia regulamin, aby obejmował zasady dotyczące reklamy ofert z substancjami lub mieszaninami, które stwarzają zagrożenie dla życia lub zdrowia.