W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube

WoB

Wszystko o Biznesie

Znajdź mnie:

Zmiany po wprowadzeniu DSA w oznaczaniu reklam na Allegro

Od 17 lutego, Allegro wprowadza nowe zasady dotyczące oznaczania reklam, zgodnie z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA – Digital Services Act) Unii Europejskiej. Nowe oznaczenia, które będą widoczne na stronie, to: Dodatkowo, Allegro będzie prezentować: Zmiany dotyczą reklam wykupionych przez podmioty prawne (sprzedających z kontem firmowym) oraz osoby fizyczne (sprzedających z kontem zwykłym). Reklamą w…

Od 17 lutego, Allegro wprowadza nowe zasady dotyczące oznaczania reklam, zgodnie z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA – Digital Services Act) Unii Europejskiej.

Nowe oznaczenia, które będą widoczne na stronie, to:

  • Sponsorowane – przy ofertach sponsorowanych Allegro Ads,
  • Promowane – przy ofertach z opcjami promowania,
  • Zawiera promocję – jeśli jedyną opcją wyróżnienia są Monety.

Dodatkowo, Allegro będzie prezentować:

  • dane podmiotu, który opłacił reklamę,
  • dane podmiotu, w którego imieniu prezentowana jest reklama,
  • informację o tym, dlaczego dana reklama jest widoczna na Allegro.

Zmiany dotyczą reklam wykupionych przez podmioty prawne (sprzedających z kontem firmowym) oraz osoby fizyczne (sprzedających z kontem zwykłym).

Reklamą w rozumieniu DSA są wszystkie płatne formy reklamowe, w których rozpowszechniana jest jakaś informacja. Przykładowo, Oferty sponsorowane Allegro Ads, Monety czy reklamy graficzne.

Przy reklamie, kupujący zobaczą między innymi:

  • nazwę firmy – jeśli sprzedający ma konto firmowe,
  • imię i nazwisko – jeśli sprzedający ma konto zwykłe,
  • informację o tym, dlaczego wyświetlana jest dana reklama.