Twój koszyk jest obecnie pusty!
W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube
Wszystko o Biznesie
Znajdź mnie:
DHL24 wprowadza zmiany w etykietach, aby zapewnić lepszą ochronę danych osobowych. Nowe etykiety będą dostępne od 22 kwietnia 2024 r.
DHL w trosce o ochronę danych osobowych wprowadza nowy standard etykiet. Zmiany, które wejdą w życie 22 kwietnia 2024 r., dotyczą etykiet generowanych za pośrednictwem API oraz aplikacji DHL24.
Nowy standard ma na celu zapewnienie odpowiedniej ochrony danych klientów. W tym celu DHL24 dokona anonimizacji danych osobowych odbiorców oraz nadawców przesyłek. Ciąg liter na etykiecie zostanie zastąpiony gwiazdkami. Jeśli generujesz etykiety za pomocą DHL24 lub API, zmiana etykiety nastąpi automatycznie. Klienci mają już teraz możliwość wygenerowania i przetestowania nowych wzorów etykiet na środowisku testowym w DHL24 API.