Twój koszyk jest obecnie pusty!
W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube
Wszystko o Biznesie
Raport Nest Commerce wskazuje na konieczność zmiany strategii marketingowych. Tradycyjny marketing oparty wyłącznie na wynikach ustępuje miejsca złożonemu budowaniu marki. Koniec z tradycyjnym marketingiem e-commerce?
Tradycyjny marketing oparty wyłącznie na wynikach ustępuje miejsca złożonemu budowaniu marki. Raport Nest Commerce pokazuje, że cyfrowe budowanie marki jest kluczowe dla budowania świadomości i zdobywania klientów. Według danych Nest, marki, które prowadziły kampanie na rzecz świadomości obok kampanii skupionych na sprzedaży, zauważyły znaczący wzrost zwrotu z wydatków reklamowych (ROAS) o 31% rok do roku (YoY) w I kwartale 2024. Tymczasem marki, które korzystały tylko z wyników, odnotowały spadek ROAS o 32% YoY.
Kluczowym czynnikiem budowania świadomości i ugruntowania marki w tym nowym środowisku są platformy skoncentrowane na wideo, takie jak TikTok i Instagram Reels. TikTok szczególnie dobrze spisał się w I kwartale, osiągając o 37% wyższy współczynnik konwersji (CVR) kwartał do kwartału (QoQ).
Chociaż reklamodawcy obecnie cieszą się niższymi kosztami za tysiąc wyświetleń (CPM) na Meta w porównaniu do 2023 roku marki muszą działać już teraz, aby zbudować świadomość na rynku przed szczytowym sezonem, który będzie znacznie bardziej kosztowny.
Przeczytaj cały raport na Nestcommerce.co.