W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube

WoB

Wszystko o Biznesie

Znajdź mnie:

Koniec Universal Analytics czas na Google Analytics 4

1 lipca 2024 roku Google zakończy wsparcie dla Universal Analytics, wprowadzając w jego miejsce Google Analytics 4. Dowiedz się, jak przygotować się na te zmiany i jakie kroki podjąć, aby zachować dostęp do swoich danych.

Od 1 lipca 2024 roku, Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics. Wszystkie funkcje i interfejsy API Universal Analytics zostaną wyłączone, co oznacza, że nie będą dostępne przez interfejsy API i interfejs użytkownika Google Analytics.

Jeśli chodzi o eksport danych, aby zachować dostęp do danych z Universal Analytics, użytkownicy muszą je pobrać lub wyeksportować jak najszybciej w przeciwnym razie dane te zostaną trwale usunięte przez Google.

Po wyłączeniu usług, dane i ustawienia Universal Analytics dostępne lub wykorzystywane przy użyciu różnych integracji będą niedostępne. Na przykład, cele i transakcje e-commerce w Universal Analytics przestaną mierzyć nowe konwersje, co może wpłynąć na skuteczność kampanii reklamowych. Listy odbiorców Universal Analytics zostaną zamknięte, co również może wpłynąć na zasięg i skuteczność kampanii reklamowych wysyłanie żądań do interfejsu API powiązanych z Universal Analytics zakończy się niepowodzeniem.

Wreszcie, żądania BigQuery dotyczące eksportu i uzupełnienia danych historycznych z Universal Analytics 360 można wysyłać tylko do 30 czerwca 2024 roku. Dane wyeksportowane wcześniej będą nadal dostępne w BigQuery. Projekty Atrybucji w ramach funkcji Atrybucja (w wersji beta) w Google Analytics zostaną usunięte.