Twój koszyk jest obecnie pusty!
W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube
Wszystko o Biznesie
Znajdź mnie:
Platforma zakupowa ERLI podwoiła liczbę transakcji i przychód netto w pierwszych trzech miesiącach 2024 roku. Dzięki temu EBITDA spółki wyniosła ponad 3,2 mln zł. Planowane inwestycje na rozwój i działania marketingowe sięgają 500 mln złotych do 2025 roku.
Platforma Erli odnotowała spektakularny sukces w pierwszych trzech miesiącach 2024 roku. Liczba transakcji podwoiła się, a przychód netto wzrósł o 132% rok do roku dzięki temu spółka po raz pierwszy przekroczyła próg rentowności. Planuje również ambitne inwestycje na rozwój i działania marketingowe w tym zainwestowanie ponad pół miliarda złotych do 2025 roku. Warto zauważyć, że aplikacja mobilna ERLI cieszy się coraz większym zainteresowaniem a liczba jej pobrań przekroczyła już milion. W efekcie platforma zamierza dalej rozwijać swoją pozycję na polskim rynku e-commerce wprowadzając innowacyjne rozwiązania i zwiększając efektywność sprzedaży. Adam Ciesielczyk, prezes ERLI, podkreśla, że osiągnięte wyniki są powodem do dumy i motywacją do dalszego rozwoju.