Twój koszyk jest obecnie pusty!
W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube
Wszystko o Biznesie
DPD Polska rozbudowuje sieć punktów nadań i odbiorów przesyłek oraz automatów paczkowych, tworząc największą sieć OOH w kraju.
PD Polska nieustannie rozwija swoją sieć punktów nadań i odbiorów przesyłek oraz automatów paczkowych. Obecnie w ramach sieci DPD Pickup działa już ponad 27 000 punktów, w tym 7 000 stanowią automaty paczkowe. Firma tworzy tym samym największą i najbardziej dostępną sieć nadań i odbiorów przesyłek poza domem (OOH) w Polsce.
Według badania „Barometru e-Shopper” 2023, niemal ¾ Polaków to e-konsumenci, korzystający z usług kurierskich. DPD dostosowuje się do ich potrzeb, rozwijając sieć DPD Pickup. Klienci mają możliwość zarządzania przesyłką dzięki aplikacji DPD Mobile, mogą np. przekierować przesyłkę do automatu paczkowego czy punktu zlokalizowanego blisko miejsca pracy lub ulubionego sklepu spożywczego.
Sieć DPD Pickup obejmuje 27 000 punktów, w których klienci mogą nadawać i odbierać paczki. Punkty sieci DPD Pickup znajdziemy w ponad 750 miejscowościach w całej Polsce. Odbiory i nadania przesyłek możliwe są m.in. w takich sieciach handlowych jak Żabka, Auchan, Leroy Merlin, Dino, OBI, Shell, Arhelan, Martes, ABC, Euro Sklep, Groszek, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Stokrotka Express oraz Topaz.