W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube

WoB

Wszystko o Biznesie

Znajdź mnie:

DPD Food odpowiedzią na trendy w branży gastronomicznej

DPD Food, usługa kurierska oferująca transport żywności w kontrolowanej temperaturze, zdobywa popularność w branży HoReCa, wpisując się w aktualne trendy ekologiczne i ekonomiczne.

DPD Food usługa kurierska umożliwiająca transport żywności w kontrolowanej temperaturze zyskuje na popularności w branży HoReCa. Jak pokazały ostatnie targi Smakki 2024 zainteresowanie tą usługą jest na fali wzrostowej. DPD Food odpowiada na potrzeby biznesu gastronomicznego umożliwiając racjonalne zarządzanie stanem zapasów i pozyskiwanie świeżych, wysokojakościowych produktów.

Usługa DPD Food oferuje transport żywności w kontrolowanej temperaturze (od 0 do 4°C) na terenie całej Polski. Doręczenie przesyłki możliwe jest na terenie 7 największych polskich aglomeracji następnego dnia roboczego po nadaniu. Taka oferta otwiera nowe możliwości dla lokalnych producentów żywności, małych gospodarstw rolnych, restauratorów i hotelarzy w dużych miastach.

Maciej Kasprzyk, koordynator ds. sprzedaży DPD Food w DPD Polska, zauważa, że w branży HoReCa wyraźnie rysują się dwa trendy: ekologia i ekonomia. DPD Food, koncentrując się na realizacji przesyłek do 20 kg, pozwala na transport nawet niewielkich partii produktów, co jest odpowiedzią na te trendy. Dodatkowo, usługa ta eliminuje potrzebę stosowania styropianowych opakowań produktów, dzięki czemu jest bardziej ekologiczna. Kasprzyk przewiduje, że trend dążenia do poprawy jakości diety i zdrowego odżywiania będzie się umacniał w najbliższym czasie.

Przeczytaj więcej na dpd.com