Twój koszyk jest obecnie pusty!
W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube
Wszystko o Biznesie
Znajdź mnie:
Obecne blokady kont są częścią ciągłej weryfikacji wszystkich kont sprzedażowych ta weryfikacja została rozpoczęta pod koniec ubiegłego roku i teraz jest kontynuowana. Wszyscy poszkodowani powinni otrzymać od Amazon e-mail z informacją o sposobie rozwiązania oznacza to, że również sprzedawcy, którzy obecnie nie są Tym, dotknięci mogą w przyszłości zostać poddani takiej weryfikacji. Ze względu na…
Obecne blokady kont są częścią ciągłej weryfikacji wszystkich kont sprzedażowych ta weryfikacja została rozpoczęta pod koniec ubiegłego roku i teraz jest kontynuowana. Wszyscy poszkodowani powinni otrzymać od Amazon e-mail z informacją o sposobie rozwiązania oznacza to, że również sprzedawcy, którzy obecnie nie są Tym, dotknięci mogą w przyszłości zostać poddani takiej weryfikacji. Ze względu na ilość weryfikacji kont proces sprawdzenia dokumentów trwa aktualnie 1-2 tygodni.
W listopadzie ubiegłego roku wielu sprzedawców na platformie Amazon stanęło przed poważnym wyzwaniem – zablokowaniem możliwości wypłaty środków. Przyczyną według e-maila wysłanego przez Amazon, są „wskaźniki niespełnienia wymagań dotyczących siedziby biznesowej w UE”. Teraz sprzedawcy muszą udowodnić rzeczywistą lokalizację swojej działalności za pomocą określonych dokumentów. Wielu z nich skarży się na niewystarczającą komunikację i czas reakcji w obliczu zagrożenia funkcjonowania działalności z powodu zatrzymania wypłat. Aby rozwiązać ten problem, sprzedawcy zobligowani są dostarczyć odpowiednie dokumenty potwierdzające lokalizację ich działalności. Z najnowszych informacji wynika, że obecne blokady kont są częścią szerszej weryfikacji prowadzonej przez Amazon rozpoczętą pod koniec ubiegłego roku, kontynuowana jest w celu zapewnienia zgodności z wymogami.
Amazon podkreśla, że jako operator rynku internetowego, musi zapewnić zgodność z obowiązkami podatkowymi, w tym z odprowadzaniem VAT od sprzedaży dokonanej przez sprzedawców spoza UE na rzecz konsumentów unijnych. Te wymagania wynikają z przepisów wprowadzonych w 2021 roku zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i Unii Europejskiej, zobowiązujących marketplace’e do pobierania i odprowadzania VAT od określonych transakcji.