Twój koszyk jest obecnie pusty!
W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube
Wszystko o Biznesie
Polski UOKiK nałożył na Amazon karę przekraczającą 31 mln zł za wprowadzanie konsumentów w błąd, TSUE odrzucił wniosek Amazona o zawieszenie obowiązków nałożonych przez Akt o Usługach Cyfrowych.
Amazon znalazł się w centrum uwagi europejskich organów regulacyjnych. Polski Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) nałożył na firmę karę przekraczającą 31 mln zł za wprowadzanie konsumentów w błąd, zwłaszcza w kontekście nieprawdziwych informacji o dostępności produktów i terminach dostaw.
W międzyczasie Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) odrzucił wniosek Amazona o zawieszenie obowiązków nałożonych przez Akt o Usługach Cyfrowych (DSA). Wyrok TSUE wymaga od Amazona publicznego udostępnienia archiwum reklamowego z detalami dotyczącymi własnej reklamy online oraz transparentności stosowanych algorytmów. Amazon zaprzecza i zapowiedział odwołanie się od decyzji UOKiK. Firma zapewnia, że priorytetem jest „szybka i niezawodna dostawa szerokiej gamy produktów” i że stale inwestuje w ulepszanie swoich usług.