W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube

WoB

Wszystko o Biznesie

Znajdź mnie:

Allegro Ads wprowadza aktualizacje regulaminu dla sprzedawców i producentów od 17 czerwca

Zmiany mają na celu zwiększenie przejrzystości kosztów reklam dla użytkowników i wejdą w życie 17 czerwca 2024 r. Główną zmianą jest aktualizacja definicji jednostek rozliczeniowych: max CPC (maksymalne koszty za kliknięcie) i CPM (koszt tysiąca wyświetleń).

Zmiany mają na celu zwiększenie przejrzystości kosztów reklam dla użytkowników i wejdą w życie 17 czerwca 2024 r. Główną zmianą jest aktualizacja definicji jednostek rozliczeniowych: max CPC (maksymalne koszty za kliknięcie) i CPM (koszt tysiąca wyświetleń). Te zmiany mają na celu zapewnić użytkownikom bardziej przejrzysty obraz tego, co wpływa na koszty reklam emitowanych na stronach Allegro oraz poza nimi. Dodatkowo sprzedawcy na Allegro, którzy są właścicielami marki lub producentami, zyskają dostęp do dodatkowych formatów reklamowych, powierzchni emisyjnej oraz innych opcji. Co ważne, nie będą musieli osiągać obecnie obowiązującego pułapu wydatków reklamowych przewidzianych dla agencji reklamowych.