W ciągu 4 lat zbudowałem firmę od 20 paczek miesięcznie do 30 000 paczek miesięcznie. Wszystko udokumentowane na YouTube

WoB

Wszystko o Biznesie

Znajdź mnie:

Aktualizacja w zakładce 'Moi nieaktywni kupujący’

Od 28 lutego wprowadzono nową politykę, która nakłada obowiązek wyboru przyczyny dodania klienta do sekcji 'Moi nieaktywni kupujący’ spośród określonej listy powodów.

Od 28 lutego wprowadzono zmiany w zakładce „Moi nieaktywni kupujący” na Allegro. Nowa polityka wymaga wyboru przyczyny dodania klienta do tej zakładki spośród określonej listy powodów, które obejmują:

  • Klient wielokrotnie nie opłacił zakupów,
  • Klient wielokrotnie wygrał licytacje i nie opłacił zakupów,
  • Klient wielokrotnie nie odebrał moich przesyłek pobraniowych,
  • Klient wielokrotnie zwrócił mi niewłaściwy towar,
  • Klient wielokrotnie groził mi działaniami na moją szkodę,
  • Klient wielokrotnie zwrócił mi zniszczony towar.

Nieokreślenie powodu uniemożliwi dodanie klienta do zakładki i nie ograniczy jego możliwości zakupowych. Dodatkowo, istnieje opcja uzupełnienia notatki w celu bardziej szczegółowego opisu przyczyny decyzji. Dotychczas nie było obowiązkowe wskazywanie przyczyny dodania klienta do zakładki, a wpisany powód mógł być dowolny zmiana ta została podjęta na podstawie analizy dotychczasowych zgłoszeń sprzedających oraz sugestii Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.